loading
Contacts
Hulp op afstand

DIRECT HULP BIJ COMPUTER PROBLEMEN

Wij begrijpen dat computerproblemen vervelend zijn en tijd kosten. Daarom biedt SluisICT de mogelijkheid om het merendeel van de problemen snel en voordelig op afstand voor u op te lossen.
 
Wij hebben geen verplicht lidmaatschap, u wordt gewoon direct geholpen. 

Computerhulp op afstand

SluisICT biedt ook computerhulp op afstand aan. In veel gevallen kunnen we uw computerproblemen oplossen zonder bij u thuis langs te komen. 

Met uw toestemming kunnen we via een beveiligde internetverbinding uw computer of laptop overnemen en het probleem direct aanpakken. Dit bespaart u tijd en moeite, terwijl u toch snel geholpen wordt.

Hulp op afstand

Bij SluisICT bieden we hulp op afstand aan, waarbij we op afstand inloggen op uw computer om u te helpen. We doen dit alleen nadat u hiervoor toestemming heeft gegeven. We gebruiken het programma ‘Quick Assist’, dat standaard aanwezig is bij Windows 10 en 11.

Om toegang te geven, volgt u de volgende stappen:

  1. Klik eenmaal met de linkermuisknop op de ‘Start knop’. ()

  2. Druk eenmaal op de letter ‘Q’ op uw toetsenbord.

  3. Onder het kopje ‘Beste overeenkomst’ klikt u op ‘Openen’.

  4. Vul de ontvangen code in onder het kopje ‘Code van assistent’.

  5. Klik op ‘Scherm delen’.

  6. Onze medewerker gaat voor u aan de slag en u kunt meekijken op uw scherm.

Tijdens de sessie kunt u meekijken en ziet u precies wat we doen. Zodra de problemen zijn opgelost, loggen we uit en hebben we geen toegang meer tot uw pc. Uw privacy en veiligheid zijn belangrijk voor ons.

Hulp op afstand: Hoe werkt het?
arrow-img
01
Afspraak maken

Nadat je een telefonisch of online een afspraak heb gemaakt, start je het programma Quick Assist op je besturingssysteem Windows.

arrow-img
02
Open het programma

Je kunt het programma direct starten. Installatie is niet nodig. Je krijgt een scherm te zien met twee belangrijke waarden:

03
Verbinding maken

Wij kunnen met behulp van deze waarden eenmalig inloggen op je computer. Zodra wij de gewenste handeling hebben uitgevoerd, verbreken wij de verbinding en kun je het programma afsluiten. Wij hebben dan geen toegang meer tot je computer.

Direct een afspraak maken

    Kunnen wij u ergens anders mee helpen?