loading
11
# FAQ
Veel gestelde vragen

Hieronder vind je de veelgestelde vragen, ook wel FAQ genoemd en hun antwoorden. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

In welke regio zijn jullie actief?

Het werkgebied voor computerhulp aan huis van SluisICT beslaat de regio Achterhoek om je te helpen al jou computerproblemen op te lossen, zowel je computer (PC) als je laptop is in goede handen bij ons. Uiteraard kunnen wij je helpen als je buiten de regio Achterhoek woont, neem daarvoor contact met ons op of maak direct online een afspraak met ons.

Hoe snel kan ik hulp aan huis krijgen?

Snel. Gemiddeld heeft u binnen 48 uur een afspraak en heeft u dus zeer snel een afspraak op een van door u aangegeven tijdstip. In 70% van de gevallen zelfs binnen 24 uur! U geeft zelf aan op welke datum en welk dagdeel u een monteur kunt ontvangen. Zo hoeft u niet de hele dag vrij te houden.

Wat kan ik allemaal laten repareren?

Bijna alles! De meeste problemen/defecten zijn geen enkel probleem. Mochten wij een probleem niet zelf kunnen oplossen dan kunnen wij altijd nog terugvallen op ons uitgebreide netwerk van leveranciers en kennisbanken.

Hulp op afstand, hoe werkt dat?

Heel eenvoudig. Maak online een afspraak en vul enkele gegevens in zodat wij weten wie je bent en waarmee we je kunnen helpen. Vervolgens start je het programma Quick Assist op je besturingssysteem Windows, waarmee je ons tijdelijk toegang geeft tot je computer. Wij gebruiken hiervoor Quick Assist Support waarmee we een tijdelijke en beveiligde verbinding maken met je computer.

Kan ik meerdere werkzaamheden in een afspraak laten doen?

Ja, geen enkel probleem! Neem dan even contact op. Wij stellen dan in overleg met u een afspraak samen waarin de verschillende werkzaamheden worden uitgevoerd voor een vaste totaalprijs met een aantrekkelijke korting op de gebruikelijke tarieven.

Kunnen jullie elk probleem oplossen?

SluisICT kan veel. Vaak zijn problemen te verhelpen door het vinden van de juiste instellingen op de computer of ander apparaat, de installatie van drivers of het optimaliseren van het apparaat. Heeft u echter een kapotte harde schijf, defect beeldscherm of een ander kapot onderdeel, dan kan sluisICT u niet altijd direct helpen maar wel adviseren wat de beste optie is. En wellicht kan in overleg met u een vervolgafspraak gemaakt worden om een kapot onderdeel te vervangen.

Hoe kan ik mijn reparatie, dienst of product betalen?

Wij hebben verschillende betaalmethodes waarop u bij ons kan betalen: IDEAL Pinnen Vooruitbetaling

Heeft SluisICT een fysieke winkel

Nee. Wij hebben er bewust voor gekozen om onze producten, onderdelen en diensten via een webshop te verkopen.